تسهیلات رفاهی دانشگاه ، اداره کل امور اداری
اداره امور انبارها

اداره  امور انبارها

 

در این اداره، رئیس انبارها و کارشناسان مریوطه به انجام وظایف زیر مشغول هستند:

اجرای سیستم صحیح انبارداری در مورد و خروج هر نوع کالا با رعایت تشریفات اداری مربوطه

نظارت بر کلیه امور مربوط به تحویل و تحول کالا در انبار با توجه به روش های علمی مورد عمل

نظارت بر کار انبارداران و آموزش و راهنمایی آنان در مورد نحوه چیدن کالا، پیش بینی راه و عبور و مرور کارگران و مراقبت در تخلیه و بارگیری و نحوه استفاده از وسایل اطفاء حریق و ایمنی انبار در مقابل زلزله، سیل ، انفجار و آتش سوزی و موارد نظیر

تهیه گزارش های لازم در مورد لزوم هرگونه تغییر در محل انبار و یا تعبیه سیستم انبارداری که موجب سهولت و بهبود روش های انجام کار می گردد.

مراقبت در حفظ متوسط موجودی انبار به نحوی که باعث تراکم بیش از حد کالا و یا کمبود کالا در انبار نگردد

شرکت فعال در انبارگردانی با ذکر مقادیر کسری یا آسیب دیده و یا فاسد و تهیه گزارش توجیهی در مورد علل آن

شناخت و طبقه بندی مواد مختلف از قبیل: شیمیائی ، دارویی ، سمی و رنگی دستگاه ها، قطعات فنی ، مکانیکی، وسایل آزمایشگاهی و نحوه نگهداری و چیدن آن از نظر مکان مشخص در انبار و تنظیم حرارت یا برودت لازم برای پیشگیری از ورود خسارت به آن ها

شناخت سیستم ها و روش های طبقه بندی و کدگذاری و طرح استقرار کالا و آرایش انواع موجودی ها در انبار با توجه به کیفیت آنان و رعایت دستورالعمل نحوه نگهداری آنان که در کاتالوگ ها و بروشورهای شرکت های تولید کننده کالاهای مذکور درج گردیده است

ثبت و صدور درخواست خرید

تحویل و تحول کالا با کارپردازان

صدور رسید انبار

ثبت تعدادی موجودی در ابتدای سال مالی

هماهنگی بین مدیریت ها جهت امور اداری ( انجام مکاتبات )

هماهنگی و ارسال نسخ امور مالی جهت ثبت ریالی

ارجاع درخواست خرید به تدارکات و ارسال رسیدهای صادره به تدارکات و امور مالی

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ به روز رسانی:
1399/07/21
تعداد بازدید:
68
طراحی و توسعه در اداره وبومتریک و امور وب سایتهای دانشگاه - کلیه حقوق این سایت متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) می باشد.
Powered by DorsaPortal