تسهیلات رفاهی دانشگاه ، اداره کل امور اداری
1400/04/01
روش اخذ نسخ الکترونیکی از سامانه بیمه تامین اجتماعی
 
 
 
 
 

با عنایت به حذف دفترچه های بیمه تأمین اجتماعی و لزوم وجود فیزیکی نسخه های الکترونیکی به خصوص جهت ارائه به بیمه های تکمیلی به استحضار می رساند اخذ نسخه های الکترونیکی پزشک برای هر فرد از طریق زیر قابل دریافت خواهد بود:

 

1-مراجعه به سایت تأمین اجتماعی به آدرس eservices.tamin.ir

 

2- در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید و دارای نام کاربری ( کد ملی ) و گذرواژه بوده اید گزینه ورود به سامانه ( مستطیل نارنجی رنگ ) را انتخاب نمائید و با وارد کردن اطلاعات وارد سامانه شوید.

 

3-پس از اجرای بند 2 در قسمت بالای صفحه گزینه بیمه شدگان را انتخاب و در آخر بخش های این گزینه می بایستی گزینه « خدمات سلامت الکترونیک » را انتخاب و در این بخش گزینه « نسخ الکترونیک من » را انتخاب و هر چه نسخه از پزشک در این مدت صادر شده باشد قابل رؤیت و پرینت خواهد بود که می توان با مُهر دکتر آن را به بیمه تکمیلی ارائه داد.

 

4-هر یک از اعضاء خانواده که دارای دفترچه بیمه تأمین اجتماعی می باشد حتما می بایستی به صورت مجزا در این سامانه ثبت نام کرده تا بتواند نسخه های مربوط به خود را دریافت کند لذا تأکید می گردد هر فرد جداگانه باید ثبت نام کند که در این خصوص پس از اجرای بند 1 می بایستی مستطیل ثبت نام ( آبی کم رنگ ) را انتخاب و اقدام به تکمیل مشخصات آن فرد نماید

 

5-پس از اجرای بند فوق ( 4 ) به شماره همراه که خودتان در جداول مربوطه تکمیل کرده اید پیام هایی از طریق تأمین اجتماعی با مضمون های زیر ارسال خواهد شد :

 

الف – "سازمان تأمین اجتماعی سرکارخانم / جناب آقای ...... به سرویس های متمرکز سازمان تأمین اجتماعی خوش آمدید. حساب کاربری شما با کلمه عبور ........ ایجاد گردید. لطفا در اسرع وقت برای تغییر آن اقدام نمائید."

 

ب- "سازمان تأمین اجتماعی سرکارخانم / جناب آقای .....ثبت نام شما تأیید شد. جهت فعال سازی حساب کاربری با در دست داشتن مدارک هویتی به نزدیکترین شعبه مراجعه فرمائید."

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید:
6218
طراحی و توسعه در اداره وبومتریک و امور وب سایتهای دانشگاه - کلیه حقوق این سایت متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) می باشد.
Powered by DorsaPortal