عکس روز
آب و هوا
City
Temp
بیشینه دما
HightTemp
کمینه دما
LowTemp
طلوع آفتاب
SunRiseTime
غروب آفتاب
SunSetTime

 

برنامه های دو روزه کنگره

  

اطلاعیه 

به اطلاع کلیه عزیزان علاقمند به شرکت دردومین کنگره دو سالانه روانشناسی صنعتی و سازمانی ایران می رساند فرصت جشنواره تا 25/11/1389 تمدید گردید.

کمیته برگزاری کنگره

1389/11/7

 

اطلاعیه 

به اطلاع کلیه شرکت کنندگانی که نیاز به اسکان دارند می رساند که حداکثر تا تاریخ 25/11/89 نیاز خود رابا ذکر روزهای اقامت به دبیر خانه کنگره اعلام نمایند تا اقدامات لازم جهت رزرو هتل انجام گیرد. بدیهی است کلیه هزینه های اسکان به عهده شرکت کننده محترم بوده و در صورت عدم اطلاع هیچگونه مسولیتی متوجه برگزار کنندگان نخواهد بود.

 ثبت نام جهت اسکان

 

 

توجه:

فرمت کلی پوستر:

 پوسترها در80*50 اندازه تنظیم شود،طراحی پوسترها به سلیقه ارائه دهنده می باشد.

 

توجه:

تاریخ وساعت دقیق ارائه سخنرانی ها از طریق ایمیل به سخنرانان اطلاع داده خواهد شد.

 

توجه:

 قابل ذکراست فقط هزینه ثبت نام برای مقالات پذیرفته شده به صورت سخنرانی آن هم برای نفر اول معاف است. 

 

توجه:

افرادی که مقالاتشان به صورت پوستر پذیرفته شده باید هزینه ثبت نام راپرداخت نمایند.

 

ثبت نام در جشنواره

 

ثبت نام در کنگره

 محورها و اهداف

محورها و اهداف
 نحوه ثبت نام در جشنواره  

 روانشناسی صنعتی و سازمانی چیست؟

روانشناسی عبارت است از مطالعه علمی رفتار و فعالیت های ذهنی.یکی از زمینه های تخصصی روانشناسی ، روانشناسی صنعتی و سازمانی است.حیطه روانشناسی صنعتی و سازمانی شامل دو بخش اصلی،صنعتی (یا کارکنان) و سازمانی. با این وجود محتوای دو بخش اصلی متداخل بوده و به راحتی قابل تفکیک نمی باشند و و هر کدام به شکلی متفاوت در تاریخ روانشناسی صنعتی و سازمانی رشد نموده اند. به طور عام روانشناسی صنعتی و سازمانی رفتار را در موقعیت کاری مورد مطالعه و بررسی قرار میدهند.

انسان ها در سازمانها  فقط در بی بهبود درآمد اقتصادی نیستند بلکه به امنیت عاطفی ، حرمت ذات و شادکامی نیز نیاز دارند و آن را از شغل خود و سازمانی که در آن کار می کنند طلب می نمایند.حرفه شما و هر فرد دیگر یک احساس هویت و جایگاه برای شما و دیگران فراهم می کند که در حقیقت برای شما و دیگران تعریف می کند که شما "کی" هستید.یکی از مهمترین تصمیم هایی که انسان در طول زندگی خود می گیرد انتخاب یک شغل به نحوی است که علایق، مهارت ها وخلق و خوی او هماهنگ باشد. به همین دلیل مطالعه و آشنایی با رشته روانشناسی صنعتی و سازمانی شاید بیشترین رابطه شخصی را با زندگی حرفه ای شما و آینده داشته باشد. روانشناسی صنعتی و سازمانی در زندگی شخصی شما کاربرد بیشتری دارد تا در زندگی شغلی شما. این علم نگرش ها و رفتارهای شما را در سایر نقش ها تحت تأثیر قرار میدهد.

خدمات روانشناسی صنعتی و سازمانی توسط سازمان ها با توجه به نوع و اندازه سازمان و نوع فعالیت آنها مورد استفاده قرار می گیرد.یکی از علایق اصلی روانشناسان صنعتی و سازمانی خشنودی شغلی است. بهبود نگرش نیروی کار از شغل و کارفرما می تواند شکایات و دیگر مناقشه های کارکنان را کاهش دهد و سبب کاهش غیبت، تأخیر ، ترک کار، کم کاری،تولید بنجل(بدون کیفیت) و حوادث گردد.

روش های مناسب گزینش کارکنان که توسط روانشناسان صنعتی و سازمانی طراحی شده به حصول این اطمینان که متقاضیان شایسته استخدام گردند، یاری می رساند.

روانشناسی صنعتی و سازمانی با یک وظیفه دشوار مواجه است-تناسب میان نیروی کار و محیط کار را. هنگامی که هر دو به سرعت در حال تغییراند، افزایش می دهد. روانشناسان صنعتی و سازمانی علاقمند به زندگی شغلی مردم اند و به این نکته تأکید دارند که زندگی شغلی شما را تغییر می نمایند.زمینه های روانشناسی صنعتی و سازمانی با فرایند هایی چون گزینش کارکنان، به کارگماری و مشکلات رهبری و توسعه سازمانی سرو کار دارند.َ

 

 

 

 

 

 

 

 

۱۳۹۶/۷/۵
width=150
تعداد بازدیدکنندگان
تعداد بازدیدکنندگان امروز 1 تعداد بازدیدکنندگان دیروز 6 تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 10880 تعداد کاربران بر خط 1 تعداد کاربران لاگین بر خط 0
Powered by DorsaPortal